Bawarczyk...
Dziadek Ploetz (od hebrajskiego), gdy przywitały go słowa: "Wybrano Niemca" powiedział: "Nie Niemca, Bawarczyka. Ja też jestem z Bawarii."
I dostał oklaski.
Wtedy sobie uświadomiłem, że podobnie jak nowy papież lubię niemieckie piwo...


?r, 20. kwi. 2005, 20:52, von piotr | |Skomentuj czyli comment

 
klaudka, ?r, 20. kwi. 2005, 21:27
No mamy Papieża :) Oby Pan prowadził... Pozdrawiam ze Szczecina. :) Pax +

Link

 
ot, ?r, 20. kwi. 2005, 22:17
Bardzo się cieszę, że mamy już naszego Pasterza na ziemii. To Jezus Chrystus - Dobry Pasterz dał nam nowego papieża. Niech otacza Go Swoim Błogosławieństwem.
A z takich głupotek zasłyszanych to już słyszałam propozycja przeniesienia oktoberfestu na Watykan ;)))
Pozdr.

Link

 
xtynka, Cz, 21. kwi. 2005, 04:55
Na tym pierwszym zdjeciu wygląda jakby miał kakao :| Albo mi się już mieni w oczach od nauki
W sumie na drugim wygląda jak sąsiadka mojej babci...
To znak- czas spać

Link

 
efcia, Cz, 21. kwi. 2005, 12:03
Byle w rozsądnych ilościach:):):):):)

Link

 
zaduma, Cz, 21. kwi. 2005, 13:06
Tego samego dnia prawie w tym samym czasie jak ogłaszano iż papieżem wybrano obywatela Niemiec ja zdawałam egzamin własnie zniemieckiego i....
cudem zdałam.. :)

Wierze że to będzie kolejny wspaniały Papież :)

Link

 
servus_inutilis, Cz, 21. kwi. 2005, 15:37
Paulaner i Franciskaner
Mhm, to prawda, niemieckie piwo jest pyszne :) Szczególnie pszeniczne :)

Link

 
miridth, Cz, 21. kwi. 2005, 21:15
Szok. Papież z piwem. Może jedną z pierwszych reform w Kościele będzie wprowadzenie piwa (niemieckiego?) zamiast wina ? ? ?

Link

 
as k., Pt, 22. kwi. 2005, 00:08
W ktoryms radiu slyszalam: "Biografowie Josepha Ratzingera podaja, ze pije on tylko oranzade". Ha, coz za niekompetentni biografowie... :)
Prosit! :)

Link