Miało być o chłopakach z Indii, ale późno się zrobiło.
Wszystko przez to, że z Alexiusem robiliśmy malutkie paczuszki dla mieszkańców domu - cukierek, mała pachnąca świeczuszka i tekst z wizerunkiem św. Mikołaja (biskupa- nie krasnala). Do świeczki cytat z Biblii na temat światła i paczuszki gotowe...
Za to północ też gotowa, a jutro Bar-Kol rano, Breuer po południu i nauka, nauka, nauka...
Żebym nie zapomniał jutro wpisu o "Indianach" i krótkiego tekstu o dzisiejszym Słowie, który mi chodzi po głowie...
Wt, 6. gru. 2005, 01:08, von piotr | |Skomentuj czyli comment

 
adam555, Wt, 6. gru. 2005, 02:00
Znajomy ks. Pedro
Drogi Ksieze Piotrze,

jestem jednym z ksiezy, ktorzy bloguja, autorem "Zapiskow ks. Adama".
Czytam z zainteresowaniem kazdego dnia zapiski Ksiedza i zazdroszcze tych studiow w Jerozolimie. Wprawdzie studiowalem w Rzymie, ale Jerozolima to cos wiecej. W zapiskach Ksiedza znalazlem wzmianke o ks. Pedro i dwa jego zdjecia, jedno komiczne, jak robi zdjecie, bawiac sie w akrobate. Poznalem ks. Pedro w Rzymie rok temu, bo jest obecnie prezbiterem wspolnoty neokatechumenalnej w parafii Meczennikow Kanadyjskich, ktorej ja bylem prezbiterem dawniej. Serdecznie pozdrawiam, ks. Adam z Sulejówka pod Warszawą

Link

 
Jestem zakochany w Rzymie, ale przy Jerozolimie Roma wymięka...
Chętnie bym tu został...

... link  

 
Rzym to wspaniałe miasto. Jednak Jerozolima jest jeszcze bardziej niezwykła i niepowtarzalna. Od kiedy ją odwiedziłem jestem zafascynowany Jerozolimą, Swoje przeżycia opisałem na http://www.tomontheroof.com/blog/jerozolima - jeżeli ktoś jest zainteresowany, to zapraszam do przeczytania tego tekstu.

... link  

 
jasiek, Wt, 6. gru. 2005, 14:57
JAsiek
mam dość pseudomikołajów atakujących moje dziecko! jak tu iść ulicą? a dziewczynki z przedszkola jeszcze tak ją wyszkoliły, ze jak pytam, o co by chciała poprosić w modlitwie, to mówi "o lalkę barbie". co za czasy! ratunku!

Link

 
gall, Wt, 6. gru. 2005, 23:35
Gall
Czasami tak czas szybko zlatuje, że aż dziwnie.
Mikołaj się niestety ze świętego zrobił komercyjny.

Link