Ledwie wróciliśmy z Placu (niesamowite wrażenia), zaczęliśmy przygotowywać transparent: "Polonia semper fidelis".
Białe płótno, czerwony spray, godzina czasu i gotowe...
Zaraz wyruszamy...
Wt, 19. kwi. 2005, 19:18, von piotr | |Skomentuj czyli comment

 
martyna, Wt, 19. kwi. 2005, 20:39
......
Jeju... jak ja bym tam chciała tam teraz być!! Chciałabym zobaczyć biały dym na żywo, i na żywo usłyszeć "Habemus Papam". Mam nadzieję, że opowie nam Ksiądz wrażenia!! Pozdrowienia ze słonecznej Polski!! :)

Link

 
martyna, Wt, 19. kwi. 2005, 21:13
Mamy nowego Papieża!!
Przed chwilą dowiedziałam się, że mamy już nowego Papieża!! Zagadką jest, który z kardynałów został wybrany... Pozostaje nam tylko czekać...

Link

 
miridth, Wt, 19. kwi. 2005, 22:54
Benedykt XVI. Chyba znowu brakuje słów. Nowy papież Niemcem, a ja mam jutro maturę z niemieckiego. Czy to cos zwiastuje...? Jak zdam, to biały dym będzie się wydobywał jutro z moich uszu... Mam małą prośbę do was. Kto ma kciuki, niech je za mnie trzyma. Będę wdzięczna...

Link

 
nun..., Wt, 19. kwi. 2005, 23:32
nowy...
pozdrów od nas nowego Papieża!!!

Link

 
martyna, ?r, 20. kwi. 2005, 00:31
:):):):):)
Jej... jaka ja jestem szczęśliwa, ze kard. Ratzinger jest nowym papieżem!! Nie da sie opisać, jak baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo się cieszę!!!!! Czy mógłby Ksiądz Go odemnie pozdrowić?? ;)

Link

 
nestorek, ?r, 20. kwi. 2005, 00:51
widzialem
Wasz transparent!

Annuntio vobis gaudium magnum;
habemus Papam:

Eminentissimum ac Reverendissimum Dominum,
Dominum Josephum
Sanctae Romanae Ecclesiae Cardinalem Ratzinger
qui sibi nomen imposuit Benedictum XVI

Viva il Papa!

Link

 
servus_inutilis, ?r, 20. kwi. 2005, 02:41
servus_inutilis
Było widać transparent w tv :))) I faktycznie niesamowite wrażenia - poczucie ciągłośąci i jedności Kościoła. Módlmy się za Benedykta!

Link