Co można napisać o dniu spędzonym przy biurku?
W Italii święto państwowe, dzień wolny od pracy. Od rana więc się mogłem uczyć (nie przeszkadzała mi szkoła).
Nawet nie wiem, jaka pogoda dziś była.
Jutro ma być podobnie. W środę również.
A w czwartek egzamin.
Adam - jako przedstawiciel Ślązaków - był na spotkaniu pielgrzymów niemieckich z Benedyktem XVI. Muszę go spytać o wrażenia.
Ale to dopiero jutro...
Wt, 26. kwi. 2005, 02:46, von piotr | |Skomentuj czyli comment

 
ot, Wt, 26. kwi. 2005, 09:11
szczerze współczuje... Choć jako maturzystka tegoroczna mam podobnie. żegnam i do pracy mykam. Owocnej pracy x. życze. Pokój i dobro!

Link

 
efcia, Wt, 26. kwi. 2005, 11:36
będę pamietać w czwartek:)Ale jakoś trudno mi sobie wyobrazić żeby coś miało pójśc nie tak:)Pozdrawiam

Link

 
edyta, Wt, 26. kwi. 2005, 13:02
edi
życzę owocnej nauki...ja też powoli musiałabym się do niej zabrać bo sesja coraz bliżej :)
pozdrawiam

Link

 
medytacja, Wt, 26. kwi. 2005, 14:28
MeG
W takim razie życzę Ci, Piotrze, powodzenia na egzaminie. Zdasz, na pewno - bo Ty zdolny Ksiądz jesteś :-).

MeG z http://medytacja.blog.onet.pl

Link

 
jana, Wt, 26. kwi. 2005, 15:31
Czasem, gdy patrzę na Benedykta XVI, znajduję w jego oczach nieśmiałość, zakłopotanie i lekki uśmiech.

Link

 
ada
...a jak bedzie fajnie w czwartek juz po...! pomysl! ja sie zawsze pocieszam w ten sposob, gdy mam duzo nauki ;) Powodzenia!
...zagladam tu czasem, choc sie nie odzywam ;) a teraz... teraz chcialabym Cie o cos spytac, takie male, niesmiale pytanko... czy wiesz gdzie znalezc (w necie?) program Benedykta XVI na najblizsze tygodnie? interesuje mnie szcegolnie 15 maja, wtedy miala byc beatyfikacja brata Karola de Foucauld... mam pewne plany w zwiazku z tym, i nie wiem, pojecia nie mam, czy to aktualne nadal?! moze wiesz gdzie takie info znalezc, kogo zapytac...? z gory dzieki za odpowiedz, jakakolwiek by nie byla ;) pozdrowka

... link  

 
staszek777, Wt, 26. kwi. 2005, 16:57
:]
Czasami musimy mieć takie dni spedzone przy biurku... Pozdrawima :] W polsce piekna pogoda:]...

Link

 
martyna, Wt, 26. kwi. 2005, 20:12
hehe... :)
Właśnie sobie obejrzałam Telexpress i tam mówią, że papież Benedykt XVI będzie uczył się jeżyka polsiego! Fajnie! Jutro na audiencji generalnej podobno ma rzucić polszczyzną... no ciekawe, czy to zrobi! Fajnie by było, jakby znał polski! Zna 10 języków, to i polski może znać! Pozdrawiam!

Link

 
nun..., Wt, 26. kwi. 2005, 20:49
za sobą...
siedziałam i ja nad książkami a jutro egzamin...

Link