Mam 2 min., żeby coś wpisać.
"Życie jest piękne.
Pan Bóg jest dobry."

P.S. Artur poszedł na jakąś demonstrację czy wiec przeciwko antysemitom.
Ja wracam do nauki.

P.S.2. Po prostu, miłej nauki.
So, 16. pa?. 2004, 22:02, von piotr | |Skomentuj czyli comment

 
dominika, So, 16. pa?. 2004, 22:28
masz rację:)
dawno nie doświadczyłam tak pięknych chwil jak teraz...jestem po stokroć szczęsłiwa.pan bóg ma ta dziwne te swoje drogi, ale nie narzekam-ufam.a już myślałam,że moja ufność to tylko utopia

Link

 
Cieszę się Twoją radością...

... link  

 
stokrotka, So, 16. pa?. 2004, 23:06
PAN BÓG jest dobry, a nawet bardzo,
ale życie nie zawsze jest piekne...!

ps. jaka pogoda jest w Rzymie? bo tu cały czas pada :o(
<><

Link

 
Teraz świeci słoneczko i jest 22 st.
Ale czasem pada, a właściwie leje...

... link  

 
madziula, So, 16. pa?. 2004, 23:29
co to znaczy antysemici?

taaak, Pan Bóg jest dobry.

Link

 
"Semici i antysemici kłócą się między sobą namiętnie, ale ich optyka spojrzenia na świat ........................"

http://www.wandea.org.pl/antysemici.html

... link  

 
miridth, N, 17. pa?. 2004, 00:37
Nie..Proszę...Tylko bez takich textów. W dwie minuty można napisac 7 innych słów, o wiele bardziej wiarygodnych od tych... {:-/ Naprawdę...

Link

 
To moje motto życiowe, wybacz, masz prawo nie czuć tego w ten sam sposób, ale ja naprawdę tak uważam...

... link  

 
xpietro, N, 17. pa?. 2004, 03:30
xpietro@wp.pl
Piotrus - modl sie za Noma, dzewoniła dziś do mnie jego mama. W jego życiu jest ktoś, kto może zniszczyć to, co jest również Twym jak i mym oraz Artura udzialem i wielu innych. Nom potrzebuje modlitwy. Módlcie się wszyscy za niego.

Link

 
xpietro, N, 17. pa?. 2004, 03:33
xpietro@wp.pl
Piotruś jakby co to mozesz sie skontaktowac ze mna przez e-maila: xpietro@wp.pl lub nspj@2neostrada.pl
Kurcze jego mam płakała i będzie u mnie w poniedzialek, bo ta osoba pracuje u mnie w szkole. W przypadku Noma jest to echo przeszłości z Łękołodów. Proszę Was o modlitwę za Noma i jego mamę. ks. Piotr

Link

 
xpietro, N, 17. pa?. 2004, 03:35
xpietro@wp.pl
acha jest jeszcze mozliwosc prze bloga, ale zmienil sie jego adres: www.xpietro.mportal.blog.pl

Link

 
carmelo, N, 17. pa?. 2004, 12:24
miłej nauki
:)

Link

 
xtynka, N, 17. pa?. 2004, 18:33
"Życie jest piękne..."- Jeśli potrafi się żyć
"...Pan Bóg jest dobry"- Jeśli potrafi się Go najpierw "odkryć"

Link

 
miridth, N, 17. pa?. 2004, 21:53
Jeszcze raz
Takie słowa sa dla naiwnych ludzi. A ani Ty ani żaden inny tutaj człowiek nim nie jest.NAPRAWDĘ.

Link