Prześlij swoim Amerykańskim Przyjaciołom.
Proszę rozpowszechnić ten link wśród głosujących w USA. Nie schrzańcie tych wyborów.
www.catholicvote.com
Nie mówimy, jak głosować. Przypominamy o WARTOŚCIACH.


?r, 29. pa?. 2008, 09:05, von piotr | |Skomentuj czyli comment

 
azksiezyc, ?r, 29. pa?. 2008, 20:28
POZDROWIENIA
ROBI WRAŻENIE NAPRAWDĘ.UWIERZCIE
W WOLNOŚĆ SŁOWA.ŻYCIE
NAJWAŻNIEJSZE I POKÓJ, ale
trudno czasem.MÓDL SIĘ I PRACUJ
NAD SOBĄ.TRUDNO RZUCIĆ CZASEM
PALENIE.POMÓDL SIĘ WĘDROWCU
CZYTAJĄCY I ODWIEDZAJĄCY
GOŚCIU.CZASEM WARTO ZATRZYMAĆ
SIĘ I PRZYKLĘKNĄĆ i WESTCHNĄĆ
W STRONĘ NIEBA.TEGO TAM U GÓRY...

POZDRAWIAM-MONIKA SEŃKOŻ.
ATONAJ-PAMIĘTAJ

Link

 
azksiezyc, ?r, 29. pa?. 2008, 20:48
http://wirtualnyznicz.pl/zapal.html?pid=22654

Proszę, zapalcie znicz
Darii Duchnowskiej, odwiedzała
tę stronę i była Twoją Piotrze
uczennicą.Pomódl się za nią,
bo niestety, ale nie żyje.
Dziś się dowiedziałam o tym.
Nie byłam na pogrzebie, bo
w tym samym czasie ja byłam
w szpitalu.
Westchnij jak możesz i odpraw
za nią msze oraz za innych
znajomych z Kamienia
Pomorskiego którzy Ciebie
znali i pamiętali o Tobie.
Złość mnie ogarnęła i żal.
MONIK SEŃKO Ż.
Czekam na maila, proszę
odpisz...

Link