Nauka, nauka i nie ma dnia bez nauki...
Piotr: "Wkrótce zostanę świrem..."
Chwila ciszy.
Piotr: "Nie, to chyba za mocno powiedziane".
Artur: "No pewnie, że za mocno. Świrem, to Ty byłeś już zanim tu przyszedłeś."

Poznaję co rusz jakieś słówko, które tylko jeden raz występuje w Biblii. Ostatnio: "miednica" i "lędźwie" (cokolwiek to znaczy).
Siedzę od obiadu nad greckim, a hebrajski jeszcze nie ruszony...

Dziś był Dzień Strzyżenia (ja-Artura, Artur-mnie). Nie wyglądamy jak reklama Philishave, raczej jak Banda Rympałka (Prószków kontra Wołomin).


Artur jedzie jutro do Asyżu (na wycieczkę szkolną)...
Pt, 5. lis. 2004, 21:52, von piotr | |Skomentuj czyli comment

 
carmelo, So, 6. lis. 2004, 00:58
u mnie też ostatnio nauka, nauka i tylko nauka...
wiem, porównania nie ma... bo to nie hapaxlegomena...
ale coś w podobny deseń... :)

heh, czy ja kiedyś znajdę się w Asyżu ?

Link

 
jana, So, 6. lis. 2004, 16:34
milej wycieczki, Arturze.

Link

 
selene, So, 6. lis. 2004, 22:24
Witajcie/ willkommen! :-D
Raduje się serce moje, że jakoś przypadkowo do was trafiłam :-D... w sumie nie wiem co napisać ponieważ jestem tu pierwszy raz. Po prostu napisze, że jeszcze tu wpadne w zależności od wolnego czasu :-D
Miłej nauki :-D

Z Aniołami!!

asp. Małgosia

P.S. A tak na wszelki wypadek oto adresik mojego bloga :-D : http://seleneangel.blog.onet.pl

Link

 
hehehehe Piotr niesamowite to jest. Dwóch księży, takie dzieciaki opowiadają o tym co im się przydarza w szkole :P "Jedzie na wycieczkę szkolną" no jak to brzmi.. myślałem że umre ze śmiechu :P chociaż ja bym chciał jechać na wycieczke szkolną do Asyżu. Aha, powiedz mi czy twoi rodzice czytają twojego bloga?

... link  

 
olcia, N, 7. lis. 2004, 17:26
ola
ZGADZAM SIĘ Z X.ARTUREM:) POZDROWIENIA!!!

Link

 
madziula, N, 7. lis. 2004, 23:33
:) Ile tu radości

Link

 
dominika, Pn, 8. lis. 2004, 13:39
urzekła mnie twoja historia:)
no ładnie ,ładnie... co do stwierdzenia ,że byłeś świrem jak tam przybyłeś to zgadzam się w stu procentach i jeszcze kilku promilach:) niewielu jest tak nienormalnych (tak pozytywnie!) jak ty:) ponadto wyobrażam sobie was po tym strzyżeniu.nie zamknęli was za sam wygląd? nie było żadnych burd po wyjściu na światło dnia powszedniego? pozdrawiam. i jak będziecie na gg to dajcie znak smsem

Link

 
dominika, Pn, 8. lis. 2004, 13:43
dodam coś jeszcze
przypominam wam,że czekam na kartkę z wiecznego miasta i niech tym razem artek będzie za to odpowiedzialny:) zazdroszczę mu tego wyjazdu do asyżu-tam jest tak pięknie..

Link

 
ciche-marzenia, Pn, 8. lis. 2004, 16:04
Asyz
Asyz piekne miasto, swoisty charakter, milosc od pierwszego wejrzenia. Jakbym znow tam chetie pojechala. Porcjunkula ,bazyliki i wszystko...

Link