Miałem dzisiaj tyle rzeczy opisać, ale po rozegranym przed chwilą z Arturem 5-setowym meczu w tenisa stołowego jestem tak zmachany, że z trudem widzę klawisze. Korzystam z tego, że Artur pierwszy poszedł wziąć prysznic (mamy wspólną łazienkę) i zapisuję tylko znalezione ostatnio teksty z religijnych naklejek na zderzaki:

I DON'T QUESTION YOUR EXISTENCE
-GOD


NEXT TIME YOU THINK YOU'RE PERFECT...
... TRY WALKING ON WATER


LORD, HELP ME TO BE THE PERSON
MY DOG THINK I AM
Pt, 17. wrz. 2004, 02:07, von piotr | |Skomentuj czyli comment

 
anonim, Pt, 17. wrz. 2004, 10:58
Zastanawiam sie tylko kto wygrał i czy nie było zadnych ścin?:)
Znalezione czy tez odklejone?Aj,nie ładnie tak podnosić papierki z ziemi,ble.....
A te teksty,muszę przyznac że są niezłe:)
wiem że nie jestem doskonała bo nie będę nigdy stąpać po wodzie,a ten ostani tekst to się zgadza-chyba tylko mój pies tak mysli o mnie:)No,ale zawsze to coś,przynajmniej on-a baaaaarrrdzzzoooo go lubbbiięęęęę:)

Link

 
sursumcorda, Pt, 17. wrz. 2004, 12:32
Fajne, fajne... :)

Link