Grafomańskie struktury opadów atmosferycznych.
Pada. Długo oczekiwany deszcz przyszedł sobie dzisiaj. Pokręcił się wokół niczym niezdecydowany kierowca na parkingu przed hipermarketem, po czym spłynął łagodnie na całą okolicę.
Zostanie z nami pewnie przez kilka dni a następnie ustąpi miejsca Świętom.
Deszcz powiedział: "Kap!", a ja nie byłem pewny, czy to zwykła onomatopeja, czy połączona z imperatywem. Na wszelki wypadek nie kapałem, bo antropomorfizowanie deszczu jest chyba jakimś sromotnym nadużyciem...
Życie Nadu było rzeczywiście szare, jak deszcz, ale koloru deszczu nikt nigdy nie widział. Tylko sromotnik domyślał się czegoś.
"My name is karp. Polikarp."
Pt, 16. gru. 2005, 23:55, von piotr | |Skomentuj czyli comment

 
pani_karka, So, 17. gru. 2005, 15:20
Mania grafa
Jestem pod wrażeniem. Wrażenie przygniotło mnie niczym blok skalny, który oderwał się pod wpływem echa wywołanego głośnym westchnieniem podziwu.

Link

 
amor_vincit, So, 17. gru. 2005, 15:40
A w Szczecinie...
A w Szczecinie... śnieg. taki fajny bielusieńki, i nadzieja... nadzieja na piękne, białe, czyste święta. już drugi dzień leży śnieg. trochę gorzej w centrum, bo wczoraj była chlapa. Ale dziś wszystko zamarzło i jest tak pięknie. Doceniajcie piękno, które nas otacza, bo trwa ini tak krótko...

Link

 
basia.czajka, So, 17. gru. 2005, 16:17
:)
bardzo dobrze ujęte :)
pozdrawiam ze snieżnego Szczecina,a kartka świąteczna w dordze do Izraela :)

Link

 
miridth, So, 17. gru. 2005, 19:19
Rzeczywiście Szczecin "przepiękny". W tą chlepę działy się cuda na ulicach (szczególnie przy wsiadaniu i wysiadaniu z środków komunikacji miejskiej), a dziś wyrżnęłam trzy orły w drodzę na swoją uczelnię. Chyba jestem niewrażliwa na piękno...

Link

 
a ja co powiem??? kocham niedzwiedzia :D:D pozdrawiam Cie bardzo. LU

... link  

 
gall, N, 18. gru. 2005, 00:49
A ja bym powiedziała, że deszcz ma w sobie wszystkie kolory tęczy, tylko je trzeba umieć zobaczyć :)

Link