...i po Świętach.
O nie, jutro do szkoły.
Na 8.00...
Wt, 27. gru. 2005, 01:42, von piotr | |Skomentuj czyli comment

 
pani_karka, Wt, 27. gru. 2005, 01:43
A ja mam wooooooolne! :)

Link

 
petrakwap, Wt, 27. gru. 2005, 10:28
spóźnione życzenia ale zawsze aktualne
Witam Cię x.Piotrze gdzieś mi się zgubiłeś,sporo czasu straciłem ale Cię odnalazłem.Chciałem zyczyć Ci Łask Bożych pogody ducha na codzień.Jako Boży pomocnik jesteś tego godień,niech Jezus w Tobie rodzi się co dzień!. :)

Link

 
viki, Wt, 27. gru. 2005, 13:52
viki
na poprawe humoru


When silver snow pada z nieba
And the children happy jak trzeba,
When slizgawka on the street,
And we all prezenty need,
Then you know, the wydarzenie:
It is coming Boze Narodzenie.
All uptown streets are zapchane
People jezdza jak pijane,
Tesco, Auchan, Hypernova,
White heart nearly zawalowa
Shopping all stuff choinkowy
Wigilia mood juz gotowy

Merry Christmas, Christmas Merry
Sing koledy, happy very
Wesolych Swiat, Swiat Wesolych
Thousand giftow przewspanialych

Now family liczna cala
In living room sie zebrala
Then all together sing na trzy:
Oh, what a wonderful christmas tree
Oh, what a wonderful christmas tree

In got no robota in got no kasiora
Dont worry be happy
To jest Chrismas time pora
Drop all smutki
Drop all zale
Have fun ta piekna chwila
Dont cry bracie wcale

Merry Christmas, Christmas Merry
Sing koledy happy very
Wesolych Swiat, Swiat Wesolych
Thousand giftow przewspanialych

Keep smile dzis dla wszystkich
Cuz it come The Swieta
All sie dzis kochaja
All o each other pamieta

Share sie oplatkiem z rodzina
Go to the church na kazanie
AND MERRY CHRISTMAS ALL OF U
And niech sie tak stanie

Link