Różnica czasu
Stare Dobre Małżeństwo śpiewali kiedyś: "Gdy Ci to śpiewam u mnie pełnia lata, gdy to usłyszysz - będzie środek zimy".
Mam lepszy numer:
Wczoraj rozmawiałem z J. (Bochnia) i S. (Kraków). Taka mała konferencja na Skype.
Gdy do nich mówiłem był 30 stycznia, gdy mnie słyszeli był 29.

P.S. Co to tak stuka? To ja. Stukam z archeologii.
Wt, 31. sty. 2006, 00:21, von piotr | |Skomentuj czyli comment

 
iwonkaa, Wt, 31. sty. 2006, 01:25
iwonkaa
ooo matko wreszcie sie zalogowałam!!!oł jeeeeeee jestem the best!!!:) a ja tam wolę jednak SDM i czwartą nad ranem:P

Link

 
slaweg, Wt, 31. sty. 2006, 02:43
SDM...
SDM śpiewa również:
"Ruszaj się, Bruno, idziemy na piwo; Niechybnie brakuje tam nas! (...)" ;)

Miłych chwil rozstresowujących w sesji życzę.

PS Odnośnie 29/30 - widać ks. jest o jeden dzień bliżej nieba niż niektórzy ludzie :)

Link

 
No to, Bruno, jesteśmy umówieni :)

... link  

 
luelle, Wt, 31. sty. 2006, 03:29
luelle
:)

ktoś mówił, że czas jest nieubłagany...?
a guzik prawda :)
pozdrawiam z 31 stycznia,
serdeczności

Link