Mimo słonecznej pogody (+25) i siesty w uczelnianym amfiteatrze (Tobias twierdzi, że chrapałem jak niedźwiedź) padam na twarz...

A w paczce z Rzymu (oprócz wielu atrakcji) koszulka z napisem: POLSKA, 5 numerów Tygodnika Powszechnego i nowa Anna Maria Jopek...
Dzięki...
Cz, 1. gru. 2005, 00:03, von piotr | |Skomentuj czyli comment

 
pani_karka, Cz, 1. gru. 2005, 00:25
No, to gratuluję wyczekiwanej Jopek :)

Link

 
jopkolog naczelny, Cz, 1. gru. 2005, 00:44
To jest moje NIEBO
Cudownie! Pozdrawiam z Rzymu! Kamień spadł mi z serca, że paczka w końcu doszła. Bałem się o tę przesyłkę bardziej niż o to, że Tybr wyleje (a wiele na to wskazywało). Oczyma duszy widziałem już te zastępy izraelskich celników czujnie przeczesujących zawartość przesyłki i ulegających czarowi płyty NIEBO i postanawiających ją zatrzymać na granicy... Życzę miłego słuchania Anny Marii, a wszystkich fanów infromuję, że głos naszej anielskiej wokalistki pojawia się ostatnio na nowej płycie Grzegorza Turnaua ("11:11") oraz na składance "Święta, Święta 3"...

Link

 
slaweg, Cz, 1. gru. 2005, 02:03
Zmęczenie i pozdrowienie...
Padanie na twarz ze zmęczenia, zwane też "padaniem na ryjek" też czasem/często praktykuję.
Myślę jednak sobie, że to takie wołanie do Boga: widzisz jak bardzo się starałem, reszta to Twoja działka.

Pozdrawiam wszystkich Andrzejów - tych ogłoszonych świętymi, nie ogłoszonych świętymi i w drodze do świętości.

Link

 
Witaj Piotrze!Tu Ala, nie mam twojego adresu ale znalazłam tą stronę Nie wiem czy ta wiadomość do ciebie dotrze bo mam trudności techniczne.Jesli jednak uda się to wyslij cos na adres politolog2@wp.pl A tak wogóle to Szczecin choć mroźny to przesyła Ci gorące promyki słoneczka a ja równie gorące pozdrowienia

... link  

 
dominika, Pt, 2. gru. 2005, 05:01
...
jakbedziesz miałmożliwośc toznajdżlizz wright. i r otytule "fire"... polecam bardzo. pozdrawiam. odezwij się czasem,tak?

Link

 
ismael, Pt, 2. gru. 2005, 12:44
Roma
Chociaż nigdy w Rzymie nie byłam, to coś czuję do tego miejsca ... coś mnie tam ciągnie ... jak ja bym chciała tam pojechać ... www.karmel24.blog.onet.pl

Link